Гарантія на товар
Що таке гарантійний строк експлуатації?
Гарантійний строк експлуатації – період часу, протягом якого виробник гарантує стабільність показників якості товару в процесі його експлуатації за умови дотримання споживачем правил експлуатації.
Гарантійний строк експлуатації самокатів компанії Micro Mobility Systems AG складає 24 місяці. Впродовж цього строку ТСЦ "Фімтек-Україна" проводить безоплатне усунення недоліків товару, які проявилися з вини виробника, за умови дотримання споживачем правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації. Будь ласка, ознайомтесь з правилами експлуатації самокатів перед початком їх експлуатації та неухильно дотримуйтесь їх.
Виявлення недоліків під час гарантійного строку
Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар.
Умови прийняття товару на гарантійне обслуговування
Споживач повинен пам'ятати, що на гарантійне обслуговування приймається товар за наявності:
1) експлуатаційних документів,
2) за відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, з вини споживача;
3) за умови дотримання експлуатаційних вимог.
Якщо товар вийшов з ладу з вини споживача та/або на нього немає заповненого гарантійного талона, споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця.
Обмін і повернення товару належної якості
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Споживач також має право на розірвання договору купівлі-продажу. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.