На час дії карантину, пов'язаного зі світовою пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, самовивіз замовленого товару з офісу ТОВ ТСЦ "Фімтек-Україна" тимчасово неможливий. Доставка замовлень відбувається за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта".
Питання та відповіді
В даному розділі ми розмістили найпоширеніші запитання щодо оформлення замовлення, його оплати та доставки.
Чи можливий самовивіз замовленого товару?
Як здійснюється доставка замовлень по Україні?
Доставка замовлень по Україні здійснюється у відділення "Нової Пошти" в усі населені пункти, де розташовані відділення. Вартість доставки залежить від вартості замовленого товару, його ваги та об'єму, а також наявності додаткових послуг (накладений платіж, адресна доставка тощо).
Вартість доставки для замовлень на суму понад 1000 грн - безкоштовна, а накладений платіж - без комісії. Таким чином сплачується тільки вартість замовленого товару.
Вартість доставки для замовлень на суму менш ніж 1000 грн складає від 30 грн.
Замовлення, які оформлені в робочі дні до 15:00, відправляються в той самий день. Замовлення, які оформлені в робочі дні після 15:00 або в вихідні та святкові дні, відправляються в наступний робочий день.
Вартість доставки для замовлень на суму понад 1000 грн - безкоштовна, а накладений платіж - без комісії. Таким чином сплачується тільки вартість замовленого товару.
Вартість доставки для замовлень на суму менш ніж 1000 грн складає від 30 грн.
Замовлення, які оформлені в робочі дні до 15:00, відправляються в той самий день. Замовлення, які оформлені в робочі дні після 15:00 або в вихідні та святкові дні, відправляються в наступний робочий день.
Які габарити та вага відправлення?
Габаритні розміри відправлення залежать від обраної моделі самоката. Кожен самокат має індивідуальне картонне пакування. Мінімальний розмір пакування складає 55 см х 25 см х 15 см і вагу 2,5 кг.
Які можливі варіанти оплати?
Замовлення можна оплатити наступними способами:
- накладений платіж під час отримання замовлення у відділенні "Нової Пошти";
- безготівковий розрахунок у відділенні банку.
Чи є комісія під час оплати?
Розмір комісії під час оплати замовлення залежить від обраної форми оплати.
-
Накладений платіж під час отримання замовлення.
Якщо вартість замовлення більше 1000 грн, комісія за накладений платіж не стягується і сплачується тільки вартість замовлення.
Якщо вартість замовлення менш ніж 1000 грн, в такому випадку отримувачем сплачується комісія за умовами обслуговування компанії "Нова Пошта" (20 грн + 2% від вартості замовлення). -
Безготівковий розрахунок.
Під час оплати замовлення в банківській установі може стягуватись комісія за обслуговування відповідно до тарифів обслуговування банківскькою установою.
За яких умов можна обміняти або повернути придбаний товар?
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Який товар підлягає заміні?
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Яка програма лояльності діє в магазині?
Для постійних покупців діє фіксована знижка в розмірі 10% на самокати, аксесуари та запасні частини, починаючи з другої покупки. Право на знижку отримують ті покупці, які здійснили попередню покупку будь-якого самоката в нашому магазині. Попередня покупка тільки аксесуарів чи запасних частин не надає права на знижку постійного покупця.
До Дня народження діє фіксована знижка в розмірі 5% на самокати та аксесуари. Строк дії знижки - сім днів до та після Дня народження. Право на знижку підтверджується наданням копії (фото, скан тощо) документа, в якому зазначена дата народження. Категорія товару повинна відповідати віковому показнику.
Які варіанти оформлення замовлення?
Оформити замовлення можна онлайн, телефоном або електронною поштою.
Не знайшли відповідь на своє запитання?Зв'яжіться з нами, і ми надамо необхідну інформацію. |
Задати питання
|